Jak integrovat váš web do virtuální prohlídky.

Z naší práce jste si už zvykli, že virtuální prohlídka nejsou jen panoramatické fotografie, ale také množství interaktivních prvků. S trochou nadsázky lze říct, že samotné virtuální fotografie jsou jen základem na dobrou pizzu. Jenže v pizzerii asi nečekáte, že vám přinesou jen upečené těsto, ale toužíte si vychutnat bohatou chuť celé pizzy, včetně ingrediencí. A to je právě to, co odděluje kvalitní prohlídku s přesahem na reálný obchod vaší firmy

Když potřebujete ukázat vaše webové stránky

Je jasné, že obrázky nebo krátká videa obohatí obsahově každou virtuální prohlídku a vy se s těmito prvky setkáte u mnoha prohlídek. Jenže my, ve Virtusféře, dokážeme jít ještě dál a nabízíme plnou integraci webových stránek zákazníka přesně dle jeho požadavků. Případovou studií jsme se v tomto směru zabývali u tvorby prohlídky Volvo Trutnov. Tehdy jsme pomohli integrovat webové stránky ve dvou rovinách. Klient požadoval volný přístup do servisu a jeho zázemí, kde si mohl jeho zákazník v klidu projít všechna pracoviště včetně klempírny a lakovny, ale zároveň měl mít možnost okamžitého objednání do servisu. To jsme řešili na jedné ze stěn servisu, kde jsme integrovali symbol montážního klíče. Po kliknutí na něj se objevila přímo v prohlídce stránka s objednávkovým formulářem. Druhý požadavek byl definován u prodeje příslušenství k vozům Volvo, konkrétně se jednalo o prodej střešních boxů. Po kliknutí na box se objevilo okno se základními informacemi, obrázkem boxu z pohledu seshora (fotili jsme přímo v prodejně z dronu) a dvěma odkazy. Jeden přímo v prohlídce otevřel produktovou stránku a druhý měl stejný cíl, ale tentokrát zákazníka prodejny převedl do jiného prostředí, mimo prohlídku přímo na produktovou stránku výrobce Volvo.

Druhý požadavek byl definován u prodeje příslušenství k vozům Volvo, konkrétně se jednalo o prodej střešních boxů. Po kliknutí na box se objevilo okno se základními informacemi, obrázkem boxu z pohledu seshora (fotili jsme přímo v prodejně z dronu) a dvěma odkazy.

Styl prezentace je jen na vás

Ano, jak jsme si řekli výše, důvody k integraci vašich webových stránek přímo do prohlídky mohou být různorodé. Od informačních a produktových stránek, přes objednávkové a jiné formuláře až po zcela funkční e-shopy, zařazené do podmanivého prostředí virtuální prohlídky. Jenže, kde přesně se taková stránka může nacházet a jaké jsou možnosti její integrace? Velmi zajímavé je na jakékoliv volné zdi vytvořit „obraz“ obdélníkového tvaru a stránky se do tohoto obrazu načtou okamžitě po příchodu vašeho zákazníka. Tento přístup je vizuálně nejen atraktivní, ale také pomáhá k mnohem lepší orientaci v prostoru. Váš zákazník může rovnou číst informace ze stránek nebo scrolovat, případně klikat na odkazy ve stránkách. Pohybuje se volně a bez omezení. Další možností jsou různé symboly v prostoru nebo na zdech, či předmětech. Prodejna nábytku může třeba na zajímavém křesle integrovat symbol „i“ s dalšími informacemi, kdy po kliknutí se otevře přímo před zrakem zákazníka webová stránka s produktovými informacemi.

Možností je mnoho, my jsme připraveni

Možností je opravdu mnoho, je jen na vás, jak budete chtít propojit stávající webové stránky s virtuálním prostředím. Platí ale, že díky této funkci může váš zákazník najít synergii mezi přirozenou orientací v prostorách firmy a pro detailní informace (které by jinak zahltili prostředí virtuální prohlídky) si „zajít“ na vaše stávající webové stránky. Ať už se rozhodnete jakkoliv, Virtusféra je zde. Jsme připraveni splnit vaše přání a požadavky k plné spokojenosti…

Přejít nahoru