Čistá práce
U klienta jsme dostali tři úkoly. Akcentovat servis, jako místo čistoty a pořádku, jako místo, kde se zákazník může dívat přímo na práci mechaniků na jeho voze. Dále zvýšit prodej příslušenství k vozům a také poskytnout maximální svobodu pohybu po celém objektu i mimo něj.
Jak probíhala spolupráce?
Volba u servisu padla na krátké video, které je součástí virtuální prohlídky, ve kterém je ukázáno, jak precizní je celý proces práce a jak se při tomto procesu myslí na klienta a jeho vůz. Zároveň jsme připravili objednávkový formulář na servis, který je přímou součástí prostor samotného servisu. U druhého úkolu jsme se rozhodli jít cestou fotografií příslušenství a k nim jsme přidali textové informace, a především možnost otevřít si webové stránky s detaily a technickými parametry přímo ve virtuální prezentaci. Třetí úkol jsme pojali jako maximální svobodu pohybu mimo autosalon i v něm. Takže je zde možnost se projít kolem samotného autosalonu, vejít dovnitř, posadit se do jednotlivých modelů aut, jít do pracovny ředitele nebo třeba navštívit kotelnu a střechu se solárními panely.
Řekli o nás
„Příjemně mě překvapila rychlost a efektivnost tvorby tak komplexní virtuální prohlídky. Velkým bonusem, s přihlédnutím k prostoru a materiálům, bylo přepínání mezi dnem a nocí a úplně jiný pohled na vnitřní části autosalonu. Celkově byla virtuální prohlídka o malých starostech při realizaci a skvělému dojmu z výsledku.“
Ing. Viktor Kuhn – majitel autosalonu
Ozvěte se nám a spolu najdeme řešení.
Zaujala vás naše práce? Potřebujete více informací? Ozvěte se nám a spolu najdeme řešení.