Když se spojíte s nejlepšími
„Vidíte, já jsem říkal, že je vhodné se spojit s nejlepšími.“ – Těmito slovy zhodnotil ředitel MyClinic finální výsledek virtuální prohlídky. Cílem bylo vytvořit něco, co přesahuje běžné prezentace. Prohlídku, která nejen zaujme, ale také efektivně propojí moderní technologie s vysokou úrovní poskytovaných služeb.
Jak probíhala spolupráce?
Zachytit autentickou atmosféru kliniky nebylo jednoduché. Bylo potřeba získat přístup do všech prostor tak, aby byl zachován chod zdravotnického zařízení a zároveň nezasahovali pacienti, lékaři ani sestry. Navíc v den focení probíhalo i další fotografování pro marketingové účely.
Přesto se nám podařilo vytvořit jedinečnou virtuální prohlídku zahrnující i operační sál, kde jsme zachytili dvě různé atmosféry – díky interaktivnímu ovládání si mohou návštěvníci například „zhasnout“ a prohlédnout si místnost v jiném světle.
Interaktivní prvky a přidaná hodnota
Prohlídka není jen vizuální zážitek, ale také efektivní nástroj pro komunikaci s klienty:
✅ Informační okna – Detailní popis nabízených služeb a kontakty na zdravotnický personál.
✅ Video obsah – V pediatrii běží video pro lepší představení prostředí.
✅ Test zraku – Klienti si mohou přímo v prohlídce vyzkoušet jednoduchý test svého vidění.
✅ Dvojjazyčná verze – Celá prohlídka je k dispozici v češtině i angličtině.
Proč je interaktivní prohlídka skvělou volbou pro zdravotnická zařízení?
Virtuální prohlídka zvyšuje důvěryhodnost kliniky, umožňuje pacientům seznámit se s prostředím před návštěvou a zlepšuje komunikaci mezi zdravotnickým personálem a klienty.
MyClinic tak získala moderní nástroj, který efektivně propojuje emoce, informace a technologické inovace.





Řekli o nás
„Nejen samotná práce na virtuální prohlídce, ale také profesionální, otevřený a přátelský přístup ke všem našim přáním a potřebám nás u Virtusféry příjemně překvapil. Bylo skvělé vidět téměř dětinskou radost z tvorby a neustálou snahu o dokonalý výsledek. Spoustu detailů jsme konzultovali během procesu tvorby i editace, a výsledek nás doslova ohromil.
Nejvíce mě zaujal pohled na operační sál, mluvené slovo při vstupu na pokoje a možnost zhasnout světlo, což pacientům ukazuje, že komfort a maximální soukromí jsou pro nás prioritou.“
Ing. Zuzana Pichlová
Specialistka marketingu a komunikace
Ozvěte se nám a spolu najdeme řešení.
Zaujala vás naše práce? Potřebujete více informací? Ozvěte se nám a spolu najdeme řešení.