Cupra jsou emoce
Po velmi úspěšné a oceňované virtuální prohlídce Cupra Průhonice jsme dostali příležitost vytvořit prohlídku také pro autosalon Cupra v Sokolově. Elegantní prostor, nádherná auta a prémiové materiály zde jasně vyjadřují emoce, které jsme chtěli přenést i do samotné prohlídky.
Protože tento autosalon navštěvují zákazníci z celé republiky, hraje virtuální prohlídka klíčovou roli — pomáhá navodit pocit jistoty, důvěry a profesionálního prvního dojmu ještě před osobní návštěvou.
Jak probíhala spolupráce?
S výkonným ředitelem autosalonu jsme se hned na začátku shodli na klíčové myšlence — v záplavě nových značek z Asie je důležité zdůraznit prodejní a servisní zázemí značek Cupra a SEAT a připomenout zákazníkům, že se stále mohou spolehnout na tradiční hodnoty, špičkový servis a osobní přístup.
Vytvořili jsme proto prohlídku, která obsahuje dva originální videoklipy umístěné přímo u vstupu — u loga SEAT a loga Cupra. Díky těmto videím, které namluvil moderátor Českého rozhlasu Radiožurnál Petr Král, získává prohlídka osobní rozměr a jasně komunikuje zaměření salonu na potřeby a přání zákazníků.
Navíc se nám podařilo zachytit krásnou atmosféru večerního soumraku, která propůjčila fotografiím výjimečný vizuální dojem.





Řekli o nás
„Chtěl bych ocenit profesionální přístup týmu z Virtusféry. Vše probíhalo podle plánu, i když jsme občas museli doslova dobíhat k vozům, když „zaveleli“, že se bude fotit a máme jen pár minut na jejich nasvícení. S naprostým přehledem zvládli i následnou implementaci — skvěle poradili, jak s prohlídkou dál pracovat a kam ji nejlépe umístit. Za mě osobně mohu spolupráci s nimi jen doporučit.“
Mgr. Bohumil Hlavatý, MBA
Obchodní ředitel
Autosalon Manfred Schöner, Sokolov
Ozvěte se nám a spolu najdeme řešení.
Zaujala vás naše práce? Potřebujete více informací? Ozvěte se nám a spolu najdeme řešení.